Maclaren Techno XLR opinie

ayerton - Bajki dla Dorosłych

Temat: wózek- prosze o rade
dzieki za rade, wlasnie doszlam do podobnego wniosku czytajac rozne opinie m.in mam ze stanow. kupie gleboki, moze nawet uzywany a na "potem" spacerowke. myslalam wlasnie o maclaren techno xl, ale podobno wszedl w tym roku nowy model xlr-roznica w dopuszczalnej wadze dziecka. sprawdzalam na stronie ktora podal mi brat- kosztuje 350$ czyli ok 1050PLN. www.toysrus.com/search/index.jsp?categoryId=2256201&cp=2255983.2256189&f=PAD%2FBrand+Name+Secondary%2FMaclaren&fbc=1&fbn=Brand+Name+Secondary%7CMaclaren sprawdzalam na allegro i tam jest za 900PLN www.allegro.pl/search.php?string=maclaren+xlr doliczajac koszty transportu i tak bardziej oplaci mi sie kupic tu na miejscu:( czy znasz moze jakis sklep w ktorym mozna kupic taniej-moj brat jest w chicago
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43618,57672842,57672842,wozek_prosze_o_rade.html



Temat: maclaren techno xlr-prosze o opinie
maclaren techno xlr-prosze o opinie czy to dobry wózek? czy lekko sie prowadzi? a dzieciaczek ma wystarczajaco miejsca? teraz mam quinny buzza - lubie go ale jest troche przyciezki- wazy 12 kilo a dziecko drugie tyle. bede wdzieczna za opinie. jest dosc drogi wiec chcialabym sie upewnic. z gory dziękuje.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,68043730,68043730,maclaren_techno_xlr_prosze_o_opinie.html


Temat: Maclaren czy PegPerego dla rocznego dziecka
Maclaren czy PegPerego dla rocznego dziecka witajcie, dziewczyny mam prośbę o pomoc przy wyborze wózka dla syna. Na wiosnę chcę zmienić synkowi wózek, będzie miał wtedy roczek. Obecnie użytkuję wózek Mutsy, ... maclarena bardziej chce mój mąż rozważamy dwa modele Techno XT i Techno XLR, one są mniej zabudowane więc latem powinny się sprawdzać. Chciałabym mieć wózek który będę używała do końca, w ... to jest ona dość zbliżona tych wózków, więc nie ma dla mnie tak dużego znaczenia, zresztą po Mutsy jestem już zahartowana:D będę wdzięczna za rady i Wasze opinie, bo to zupełnie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,89190381,89190381,Maclaren_czy_PegPerego_dla_rocznego_dziecka.html


Temat: moje przemyslenia nt. parasolek
moje przemyslenia nt. parasolek Siedzę w temacie bo chcemy sie przesiadać do parasolki. Sznupię, sznupię i jest - fajna - ładnie amortyzowana, dobre opinie - Maclaren techno w wersji xt lub xlr. Dziś poszłam do sklepu, dzidzi pupka się nie zmieściła w maclarena a ramionka już wcale.... Na półce obok stał ładny pegperego pliko p3 - cena nie wiele różna. Wrażenie ok....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,58899618,58899618,moje_przemyslenia_nt_parasolek.html


Temat: Proszę o opinie na temat Maclarena Techno XLR
Proszę o opinie na temat Maclarena Techno XLR Jestem zainteresowana zakupem tej spacerówki, w moim mieście nie ma ich, a więc nie mogę sama zobaczyć i ocenić. Wcześniej pisałam zapytanie na tym forum, gdzie są w sklepach w Olsztnie (do olsztyna mogę podjechać) A najbardziej ciekawią mnie Wasze opinie, tych co korzystają z tej spacerówki. Z góry dziękuję.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,78002208,78002208,Prosze_o_opinie_na_temat_Maclarena_Techno_XLR.html


Temat: Maclaren od urodzenia?
Maclaren od urodzenia? Mieszkamy w domku,więc na spacery w okolicach domu zdecydowaliśmy się na sam wózek głęboki(nie wielofunkcyjny) z wielką gondolą. Jednak potrzebuję jeszcze wózka,którego będziemy używać podczas wyjazdów,zakupów,lotów samolotem itp. I w związku z tym chciałabym się dowiedzieć czy Maclaren Techno XLR lub XT nadaje się do wyżej wymienionych celów dla dziecka od urodzenia. Z tego co wiem można montować na ... lepszy XLR czy XT? Proszę o opinie na temat tych wózeczków;)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,78191970,78191970,Maclaren_od_urodzenia_.html


Temat: Jakie wady i zalety quinny freestyle?
jeszcze niewygodnie, a gondola jest już za mała ( młoda ma ponad 67cm długości)... Mamy też parasolkę maclarena techno xlr ale znowuż na nią Mała jest jeszcze za Mała (amortyzacja jest...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,79353773,79353773,Jakie_wady_i_zalety_quinny_freestyle_.html


Temat: małe kółka - dużo hałasu ???
Techno XLR lub 4Seasons, Shanghai, Spitefire, Peg Perego Plikon P3 Completo, Silver Cross Dazzle lub Pop (choć o nich nic prawie nie wiem), wszystkie Zoopery Z góry dziękuje za opinie :)...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,83999052,83999052,male_kolka_duzo_halasu_.html


Temat: Maclaren techno XLR - poproszę o opinie?
Maclaren techno XLR - poproszę o opinie? Zakochałam się w Maclarenie Techno XLR 2007. Będę wdzięczna użytkownikom za opinie na jego temat. Mała ma dopiero 4 miesiące ale niedługo nadejdzie czas ... w tym wózku? (w UK jest dopuszczony os urodzenia) czy jest to dla nich wygodne? komfort jazdy? no i kwestia przerwania zimy w takiej spacerówce. Liczę na Wasze opinie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,67011200,67011200,Maclaren_techno_XLR_poprosze_o_opinie_.html


Temat: Loola 2008 czy ktoś ma i czy warto?
Mam Maclarena techno xt, juz 2 lata go mamy i meczymy nadal i jestem baaardzo zadowolona. Maclaren techno xlr to unowoczesniona wersja xt, w sumie to to samo z tym, ze ponoc xlr jest ciut szerszy (siedzisko). Obydwa rozkladaja sie zupelnie na plasko (tylko techno tak maja), super sprawa. Z opisu producenta w UK nadaje sie od urodzenia. Wiele mam uzywa go od samego poczatku. Myslalam teraz tez o xlr braz/niebieski, ale juz od kilku kolezanek slyszalam niepochlebne opinie o tych wkladkach na siedziska, ze zsuwaja sie jak dzieciak siedzi. No i mi ... sie na techno xt 2008, sa mniej ciekawie kolorystycznie, szare ewentualnie z kolorowymi dodatkami, tzn. zaglowek i nakladki na szelki. Ogolnie polecam, z mojego jestem bardzo zadowolona i nigdy mi sie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,75587323,75587323,Loola_2008_czy_ktos_ma_i_czy_warto_.html


Temat: pliko p3, jane nomad czy maclaren techno xlr?
pliko p3, jane nomad czy maclaren techno xlr? No właśnie wham się miedzy tymi trzema wózkami. Nie wiem który wybrać tym bardziej że wszystkie te wózki mają opinie dobrych. Proszę o opinie na temat tych wózków. Jest tu pewnie dużo użytkowników, jak się sprawdzają w praktyce? Który z nich jest najlepszy? Który wybarać?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,75990370,75990370,pliko_p3_jane_nomad_czy_maclaren_techno_xlr_.html


Temat: dziewczyny, pomóżcie przy wyborze spracerówki!!!
... przeglądam fora i dośc dobrą opinię ma Maclaren Techno XT (XLR też, ale jest za drogi). Jest dośc głęboki i wygodny, ale nie ma pałąka (podobno można dokupić taki uniwersalny i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,76604669,76604669,dziewczyny_pomozcie_przy_wyborze_spracerowki_.html


Temat: wymiary zooper waltz i hula(i maclaren techno xlr)
wymiary zooper waltz i hula(i maclaren techno xlr) dziewczyny wysłałam maila do sklepu oferujacego zoopery i oto wymiary: WALTZ: szer. siedziska - 35cm, głębokość bez i z podnóżkiem 21/32cm, wys. oparcia ... opinie na temat zooperków różne, tak jak i pewnie na temat innych wózków - no moze z wyjątkiem maclarena xlr bo na jego temat negatywów nie znalazłam. Tak dla porównania również z tego sklepu MACLAREN TECHNO XLR szer. siedziska 36cm, głębokość bez i z podnóżkiem 22/32cm, wys. oparcia 48 cm, wys rączki 110/max 114cm (regulowana). I co Wy na to? Bo ja...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,61027110,61027110,wymiary_zooper_waltz_i_hula_i_maclaren_techno_xlr_.html


Temat: PP Uno
PP Uno Witajcie, Poszukiwalam spacerowki. Generalnie mialam dwa typy PP Uno i Maclaren Techno XLR, z mala przewaga pierwszego ze wzgledu na przekladana raczke. W internecie oba prezentowaly sie naprawde niezle. Mialy bardzo dobre opinie uzytkownikow. Juz, juz mialam zamawiac PP, ale jednak przejechalam sie do sklepu. I cale szczescie. Nie rozumiem, dlaczego wszyscy tak chwala PP. Dla mnie jest taki... plastikowy... Wydawalo mi sie, ze sie zaraz rozleci. Jechal jakos tak twardo po sklepie. Po przelozeniu raczki (przodem do dziecka), wozka w ogole nie udalo sie podbijac. Maclaren zrobil na mnie o ... bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, ze nie ma lepszych wozkow. A mialam ja sprzedac :-) Teraz wiem, ze zostawie ja sobie na spacery w trudnym terenie, a Maclaren bedzie drugim wozkiem....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,61210932,61210932,PP_Uno.html


Temat: chicco caddy czy któryś maclaren?
chicco caddy czy któryś maclaren? Mam nie lada problem. Byłam pewna, że temat wózków już mnie nie dotyczy, bo od października mały nie używał takiego pojazdu, choć w tym roku ominął ... następujące modele: Chicco Caddy Maclaren Volo Maclaren Quest/Quest Sport Maclaren Techno XT/XLR (mówiąc szczerze nie widzę różnicy) Maclaren Triumph Bardzo proszę o pomoc w wyborze, może któraś z Was miała podobne typy i kryteria a jednocześnie możliwość przetestowania lub porównania tych wózków w sklepie? Będę wdzięczna za każdą opinię.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,59034176,59034176,chicco_caddy_czy_ktorys_maclaren_.html


Temat: MacLaren Techno XLR 3w1
MacLaren Techno XLR 3w1 Czy to dobry wózek ? Jakie są wasze opinie ? Do tego wózka można włożyć miękką gondolę albo na adapterach zamontować fotelik samochodowy. Jeżeli ktoś ma taki...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,105438182,105438182,MacLaren_Techno_XLR_3w1.html


Temat: Doświadczone Mamy - doradźcie!
albo XLR (bardziej chyba XLR). Ale nie wiem czy Tobie będzie pasował bo nie ma pałąka (choc można dokupić) i nie jest tak bardzo zabudowany. Jeśli chodzi o kupowanie w sklepach...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,72092289,72092289,Doswiadczone_Mamy_doradzcie_.html


Temat: Quinny Zapp,Mutsy Easyrider,TFK Buggster SPRZEDAM
kupiła. Nie jeździłam maclarenem xlr i questem więc na ich temat się nie wypowiem. Mutsy easyrider był fajny - chociaż tak jak pisała kiedyś koma - tapicerka jest tak jakby podgumowana i dziecko trochę bardziej się w nim poci. Nam to absolutnie nie przeszkadzało i młody przejeździł w nim całe ostatnie wakacje. Wiesz generalnie jest tak, że ile ludzi tyle opinii. Najlepiej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,73862286,73862286,Quinny_Zapp_Mutsy_Easyrider_TFK_Buggster_SPRZEDAM.html


Temat: Kupiłam Maclarena Techno xlr-porazka;(
Kupiłam Maclarena Techno xlr-porazka;( Od jakiegoś czasu śledziłam forum i naczytałam się wielu pozytywnych opinii o tym właśnie Maclarenie,więc postanowiłam go kupić. Moja córcia ma rok i do tej pory używaliśmy ... Techno xlr to totalna porażka...chwilowo używamy Peg Perego Pliko 3 od znajomej i jak dla mnie jest zdecydowanie lepsze. Po pierwsze kółka jakoś tak terkotały i były strasznie głośne,w Mutsy wogóle ... się do bagażnika mojej Toyoty Celici,bo po złożeniu jest za długi i przez to musi się przewalać pomiędzy siedzeniami;/ No i fakt,że Maclarena dobrze się podbija(choć Mutsy i Pliko nie wiele ... poszarpać się z nim jeszcze jakiś rok,a później kupić coś typowo parasolkowego,czy zainwestować jeszcze w Pliko,z którego Młoda pewnie i tak szybciej wyrośnie niż z Techno xlr,bo przez te boczki oparcie jest węższe... A może ja jakaś wybredna jestem i Techno to naprawdę jakieś cudo,tylko ja się nie znam?!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,81525139,81525139,Kupilam_Maclarena_Techno_xlr_porazka_.html


Temat: raz kolejny- spacerówka
Zanubia, powiem tak. Jak macie już czołg do zadań specjalnych, to ja bym wzięłam Techo XT (lub XLR). Po swojej "zabitej dziurze" (bez urazy proszę :) możesz jeździć czołgiem, prawda? Skoro ... bym zdecydowanie wybrała Techno XT lub XLR. Mówię z doświadczenia, bo sama mam Nomada (ale ja mieszkam w mieście) i to spory wózek, wygodny, ale tak naprawdę porównywalny wielkościowo do czołga, ... czołga po wertepach duuuużo większy, a do miasta spokojnie wystarczy Ci parasolka, taka właśńie jak Techno, bo duża, wygodna, rozkładana na płasko. Łatwiej to do bagażnika zmieścic (jak masz jeszcze zakupy), ... XT czy XLR. XLR jest większy, a przy tym trochę cięższy, ale dużo go nosić raszej nie bedziesz, prawda? Powinnaś teraz popytać posiadaczki tych 2 wózków i się zdecydować na któryś. Acha, XT podobno bardziej turkoce. Takie były opinie na forum. Ale niech się wypowiedzą posiadaczki. Ja z Maclarena mam Questa, więc o Techno mogę powiedziec tylko na podstawie tego, co widziałam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,80341270,80341270,raz_kolejny_spacerowka.html


Temat: Proszę o pomoc w wyborze...
wózek wybrać? A może jest jeszcze jakiś spełniający lepiej moje wymagania? Będę wdzięczna za każdą opinię. Pozdraviam,
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,67395695,67395695,Prosze_o_pomoc_w_wyborze_.html


Temat: Wózkowi eksperci, pomocy-który???Ct.04,xrl,ing.max
... z nimi do czynienia.) Dodatkowe pytania: - ile kilogramów kochanego ciałka te, chaotycznie opisane wyżej sprzęty, wytrzymują ? xlr chyba do 29 - w sumie sensownie, bo dzięki temu jest to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,59665503,59665503,Wozkowi_eksperci_pomocy_ktory_Ct_04_xrl_ing_max.html